Monday 3 December 2012

Short semester!

Assalamualaikum guys and girls!


Dah hampir 4 minggu aku menjalani short semester ni, dan cuma tinggal lebih kurang 4 minggu je lagi aku akan grad daripada CFS IIUM. And you know what I don't think I'm ready for degree time and stuff. Untuk short semester ni aku amek satu je subjek which is Linguistic. Linguistic yaw! Linguistic ni pasal Study of English Language. Subjek ni agak menarik sebenarnya sebab aku boleh kenal pasti sape- sape yang cuba nak tipu aku tu.. So beware peeps! Haha. Oh one more thing, cakap pasal tipu ni, aku hampir kena tipu dengan sorang mamat (ntah dari planet manalah asalnye.). Yang tu aku cite kat post lain ye...


So Linguistic is all about learning and acquiring the language, and of course it would be English. Stop pasal Lingustic, let's talk about this really, really short semester. 4 minggu aku kat sini, apa yang aku buat? 2 kali ke Jalan TAR, 2 kali ke Mid Valley, sekali ke UKM dan satu kuiz. That's it! Nampak tak betapa jauhnya perbezaan tu, haha. Untuk kuiz aku dapat, Alhamdulillah markah yang aku sangat- sangat puas hati. *Ni bukan bangga diri doe. Short semester ni asyik melayan Twitter, Facebook, dan Tagged je kejenya. By the way, aku baru je sign up for Twitter (macam jakun je bunyinye.) Sebenarnya aku tengah promote ni, search nama aku je ye. *Muka tak malu. Kbai!





-Things get extraordinary when you're abnormal-

No comments: